Bezpieczeństwo, moje drugie imię

5 07 2021 #Kampanie społeczne

Bezpieczeństwo, moje drugie imię – pod tym hasłem AmberOne Autostrada A1 od lat prowadzi kampanię edukacyjno-informacyjną, której celem jest podniesienie poziomu bezpieczeństwa podróżnych na polskich drogach – nie tylko na autostradach, ale też w miastach i małych miejscowościach.

Kampania ma wiele odsłon:

organizujemy kursy udzielania pierwszej pomocy, zwracamy uwagę na najważniejsze zasady bezpieczeństwa, promujemy prospołeczne zachowania kierowców, edukujemy najmłodszych i najstarszych, organizujemy konkursy, turnieje i quizy.
Kampania zdobyła tytuł Kampanii Społecznej 2014 roku, a realizowany w jej ramach serial filmowy – komedia z morałem pt. „Trzymajcie się, Dorośli” – zdobył nagrodę THE BEST FILM 2019 w kategorii ROAD SAFETY na 14th FilmAT Festival - Międzynarodowym Festiwalu Filmów Turystycznych i Korporacyjnych.